Saturday 6 August 2011

26 - 28 Julai 2011

yeah ! aku akan igad tarikh ni sampai bile - bile . sbb ape ? KHEMAH KERJA KELAB SETIA 2011 NEGERI PAHANG . just because 0f this event . heee =) act aku tak thu un ape tu kelab setia . tp sbb cikgu da 0ffer + aku terdesak nk sijil , s0 aku pegi jea la kem ni . fyi , aku tak menyesal la dgn keputusan aku ni . haha !
dewan makan kem rejimen 505 askar wataniah  sungai miang  pekan pahang
 syazwan . budak al - w0sto . hyper gile mamat ni . haha !
 antare peserta kem tersebut . 1Malaysia pulak . heee =)
 qyla ismail - my sch0olmate . 0n9 kat jabatan penerangan temerl0h . bas ter 'sgat' laju . haha !

pukul 11 pagi . . . . aku tg0k lua & nampak la satu bas . lantas hati ku berkata "kau g mane sial ? lame tau tak aku tgu kau ". haha ! dan bermule la perjalanan kami ke pekan . . . . 

 yeah ! pendaftaran peserta . haha ! ramai . . .
   kami dapat t0pi 1Malaysia , baju rasmi kem & beg dr jabatan penerangan . haha ! suke3 =)

ha lepas jea abes taklimat peserta , kit0rg boleh mas0k 'dorm' . hurm n0t bad la (tga pusing - pusing carik d0rm sambil tg0k kem tentera ni) . then lepas 10 minit aku jumpe kat mane aku nk tid0 selama 3 ari aku kat sini . haha ! masuk jea dorm tu hati ku terdetik "kem tentera mmg terbaek la . best sial" . haha ! 

 Fadil - Form 4 . budak daerah maran . satu dorm =) 
akak Miza - menjadi perhatian jejaka jambu dr negeri pahang . haha ! but siusly ramai yg 'usha' penghuluwati kite ni . baju merah ? 0h yea Mohd Fatih for sure . penghulu ni satu d0rm dgn aku . mereka berdue ni Form 6  
Zaqri aizad - my bestie mase kem ni . kat mane ade aku mesti ade dye . haha ! Form 4 & kami satu dorm .

then tak lengkap kem ni kalau takde gr0up kan ? 0k aku kumpulan due - Mat Kilau  . ade 15 0rg dalam group ni & the m0st important is kumpulan aku 1Malaysia . haha !

 kumpulan Mat Kilau yg cheerful , gile - gile & sp0rting . haha !
1Malaysia kan ? haha ! Melayu . . Cina . . India

dan utk yg terakhir kali  . . . . 
arita Farina & Jamal asyraf . the great * President and * Vice President of Mat Kilau . haha ! kalau nk thu aku la ketua kumpulan due . yg chumell sebelah aku ni pen0long . amacam ? 0k tak ? sesuai kan ? haha !