Saturday 20 August 2011

RM 1000

huh ! penat . baru jea balek dr tasik titiwangsa . hurm nk thu ape aku buad ? 0k then nk bg thu yg aku dapat insentif dr syarikat bapak aku sbb dapat keputusan cemerlang mase PMR 2010 . agak seghon0k jugak bile thu insentif tu dalam bentuk duet . haha !

tp sebel0m tu bapak aku kasi gempak sbb lead bacaan d0a . wah hebat ! :)
yeah ni la antare muke-muke yg dapat insentif tu . semua ni pelajar yg dapat keputusan CEMERLANG mase UPSR PMR & SPM  . f0r sure , every A's yg kit0rg dapat mase exam akan diberi ganjaran seperti di bawah 

UPSR - RM 70
PMR - RM 100
SPM - RM 150
kebetulan pulak abg hensem atas ni dapat 9A's so dapat la beliau RM 900 pd hari ni . haha ! sbb da dekat sgat , aku puj0k la dye tambah ciket . ayahanda un setuju up duet tu jd RM 1000 . wah ! sgat hepi :)
credits to my bel0ved parents . thx ma & pa sbb didik anak mu yg pelbagai kerenah ni . heee =)
in sh0rt , blaja la rajin-rajin & dapat keputusan cemerlang supaya usaha mak ayah k0rg didik anda semua tidak sia-sia . at least dapat buad d0rg rase bangge . kan ? haha ! renung kan . . .